[Tante_leny] Mailinglijst

Jeroen Cox ali-baba62 at kpnmail.nl
Fri Dec 30 21:00:32 CET 2016

Hallo allemaal,

Wij zijn er aan het begin van de middag geweest. Tante Leny was op dat moment wakker en dronk wat sap. Ze herkende ons allebei, zowel Hèlen als mij. Ze was af en aan wakker, als ze wakker was was ze wel heel helder en stelde ze vragen aan ons, voor het grootste deel van het bezoek sliep ze rustig. Blij dat we gegaan zijn, wat een bijzondere vrouw.

Gr Jeroen en Hèlen

Verstuurd vanaf mijn iPhone